مشاهده صفحه جدید دانلود و جزئیات فیلم توهین فیتیله به قومیت ها چیست ؟ چه برخوردی از مجلس و مسولین صورت گرفت؟ :: دانلود خندوانه 10 مهر با حضور علی مسعودی و امیرمهدی ژوله

خندوانه 10 مهر،دانلود خندوانه 10 مهر 94،استند آپ کمدی 10 مهر 94

دانلود و جزئیات فیلم توهین فیتیله به قومیت ها چیست ؟ چه برخوردی از مجلس و مسولین صورت گرفت؟




دانلود و جزئیات فیلم توهین فیتیله به قومیت ها چیست ؟ چه برخوردی از مجلس و مسولین صورت گرفت؟


لینک مستقیم دانلود فیلم

با توهین برنامه فیتیله در بخشی از آخرین اجرای خود به آذری زبانها ، ادامه پخش این برنامه با واکنشهای بسیاری از سوی مقامات و نمایندگان رسمی رو به رو شده است.


توقیف برنامه فیتیله

درپی پخش قسمتی از برنامه فیتیله در روز جمعه که موجب برخی اعتراضها از سوی هموطنان آذری زبان شد استاندار آذربایجان شرقی خواستار برخورد قاطع با عوامل و سازندگان برنامه پخش شده از شبکه دو صداوسیما شد.

اسماعیل جبارزاده در واکنش به برنامه پخش شده از شبکه دو صداو سیما، اظهار داشت: مسئولان استان از جنس مردم، خدمتگزار مردم و همیشه در کنار مردم هستند.

وی افزود: در شادی مردم شاد و هنگام غم و اندوه آنها، شریک غم و آلام آنها هستیم و اگر شخصی، جریانی و یا گروهی خواسته و یا ناخواسته به مردمِ ما قصد تحقیر، توهین و حقارت کند، مطمئنا اول شخص مقابل خود، ما را خواهد دید.

استاندار تصریح کرد: از برنامه پخش شده از شبکه دوم صداوسیما، بسیار متاسف و متاثر شدم، لذا در اولین فرصت، موضوع به معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور و نیز به معاونت سیاسی وزارت کشور منعکس گردید و طی نامه ای رسمی، وزیر کشور را در جریان ماوقع قرار دادیم.

جبارزاده اظهار امیدواری کرد تا مسئولان صداوسیما هرچه زودتر ابعاد مختلف قضیه را بررسی و نسبت به شناسایی علل و انگیزه سازندگان این برنامه رسیدگی کامل نموده و با مسببین آن، برخورد قاطع به عمل آورند.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: در هر حال از طریق وزیر کشور جناب آقای دکتر رحمانی فضلی تا حصول نتیجه پیگیر موضوع خواهیم بود.

توقف برنامه فیتیله ، توقیف برنامه فیتیله ، پخش برنامه فیتیله

پاسخ روابط عمومی تلویزیون
 
به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در پی پخش برنامه" فتیله" روز جمعه 15 آبان ماه از شبکه دو سیما که بر اثر بی دقتی عوامل برنامه، موجبات رنجش خاطر هموطنان عزیز آذری پیش آمد، ضروری است توضیحات زیر به اطلاع ملت شریف ایران و خصوصا هموطنان عزیز آذری برسد.
 
قومیت های مختلف سرمایه سترگ و بی بدیل ایران اسلامی است که مبتنی بر احترام متقابل اقوام، احساس هویتی مشترک را برای همبستگی و اتحاد ملی فراهم آورده تا این کشور عزیز بر تند باد حوادث بپاید و کیان خویش حفظ نماید. در این میان، صداوسیما نیز به عنوان رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران با درک این جایگاه و اهمیت احترام و حرمت همه اقوام و اقشار جامعه بزرگ ایران در مقاطع مختلف همواره عزم خود را در جهت تقویت این گنجینه و سرمایه ملی معطوف داشته است.
 
لیکن علیرغم این اراده و اقدامات مختلف ناشی از آن، متاسفانه روز جمعه 15 آبان ماه در یکی از بخش های برنامه "فیتیله" که از جمله برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان در شبکه دو سیمااست، به سبب اشتباه، بی دقتی و عدم نظارت درست عوامل برنامه ساز و ناظر مربوطه، دیالوگ هایی به زبان آذری بیان می شود که باعث تمسخر و در نتیجه رنجش خاطر و ناراحتی هموطنان غیور و عزیز آذری زبان شده و شکایاتی را موجب می گردد.
 
در این خصوص، رسانه ملی با وجود سهوی بودن این مساله، وظیفه خود می داند ضمن عذرخواهی از هموطنان و خصوصا آذری زبانان عزیز و به دور از هر گونه توجیه رسانه ای برای رفع کوچکترین ابهام و بدبینی هموطنان عزیز آذری زبان کشورمان نسبت به فرزندان پرتلاش و خدمتگزارشان در صداوسیما، موارد و تصمیمات متخذه ذیل را به اطلاع این عزیزان و همه مخاطبان رسانه ملی برساند:
 
1- علیرغم سهوی بودن این اتفاق، مسئولان و عوامل دخیل در تولید و پخش این برنامه، متخلف محسوب می شوند و این مساله تا آشکار شدن موضوع و ریشه های آن به طور جدی پیگیری خواهد شد.
 
2- با وجود جایگاه مردمی این برنامه مطابق با نظرسنجی های مختلف سال های گذشته که از آن به عنوان برنامه ای باسابقه و پربیننده یاد شده است، لیکن به خاطر این بی دقتی صورت گرفته، تا انجام بررسی های لازم و رسیدن به نتیجه نهایی، پخش برنامه "فیتیله" فعلا متوقف می شود.
 
3- مدیر پخش و مدیر گروه کودک شبکه دو به دلیل سهل انگاری توبیخ کتبی خواهند شد و جانشین مدیر پخش که مسئول نهایی نظارت برنامه هاست نیز توبیخ و از مسئولیت برکنار می شود.
 
4- بدیهی است که سازمان صداوسیما پس از بررسی دقیق این موضوع و رسیدن به نتایج نهایی، موارد را به اطلاع مخاطبان خواهد رساند.



برای مشاهده این مطلب با جزئیات کامل اینحا کلیک کنید




دانلود و جزئیات فیلم توهین فیتیله به قومیت ها چیست ؟ چه ...

https://lfc94.blog.ir/.../دانلود-و-جزییات-فیلم-توهین-...
Translate this page
1 day ago - دانلود و جزئیات فیلم توهین فیتیله به قومیت ها چیست ؟ چه برخوردی از مجلس و مسولین صورت گرفت؟ دانلود و جزئیات فیلم توهین فیتیله به قومیت ...

دانلود فیلم توهین و اهانت به ترک زبانان در برنامه شبکه 2 ...

radioyoungdownload.ir/دانلود-فیلم-توهین-و-اهانت-به...
Translate this page
1 day ago - 2 hours ago - توهین برنامه هتل فیتیله ای به ترک ها + جزئیات خبر در شبکه 2 دو . ... ۲ روز پیش - 3 hours ago - توهین برنامه هتل فیتیله ای به ترک ها در شبکه دو/عموهای محترم توهین به قومیت ها ... کلیپ . ... دانلود فیلم کلیپ توهین فیتیله به آذری زبان ها 15 آبان 94 . ...... چه برخوردی از مجلس و مسولین صورت گرفت؟

دانلود فیلم عموهای فیتیله ای و صحبت های آن ها که آذری و ترک ...

radioyoungdownload.ir/دانلود-فیلم-عموهای-فیتیله-ا...
Translate this page
1 day ago - ... فیتیله |تصاویر کلیپ ویدئو · دانلود و جزئیات فیلم توهین فیتیله به قومیت ها چیست ؟ چه برخوردی از مجلس و مسولین صورت گرفت؟ ... توهین عموهای فیتیله ای به ترک ربان ها +جزئیات . ... دانلود فیلم توهین به آذری زبان ها و ترک ها در فیتیله . ... برنامه هتل فیتیله ای به ترک ها/عموهای محترم توهین به قومیت ها ممنوع !

در «فیتیله» چه آیتمی درباره آذری‌زبان‌ها پخش شد؟ + ویدیو ...

www.tabnak.ir › صفحه نخستفرهنگی
Translate this page
1 day ago - بی‌تردید، بدون توجه به اینکه برنامه مذکور با چه رویکردی و برای چه گروهی ... امور مجلس و استان های رسانه ملی داشتیم، در این خصوص به صورت مفصل صحبت ... شده است، اقدام نادرست یک برنامه ساز در توهین آشکار به قومیت ها غیر از ایجاد .... فقط فیتیله نیست تو هر فیلمی پست ترین شغل ها و کلا آدم های بیخود با لهجه ...

توهین برنامه فتیله به آذری - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=توهین+برنامه...به...
Translate this page
نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به مضامین توهین آمیز قسمتی از برنامه ... دانلود فیلم توهین به آذری زبان ها و ترک ها در فیتیله دانلود فیلم توهین به آذری زبان ها و ... امید است مسئولین محترم همواره مراقبت نمایند تا این قبیل موارد ولو به طور ناآگانه و بی .... بوده و ظاهرا این اقدامات وی تا کنون به دور از چشم مسئولان صدا و سیما صورت می گرفت.

استخدام شرکت نفت عسلویه | رادیو جوان - آخرین اخبار ایران و جهان

www.zamoone.com/.../استخدام-شرکت-نفت-عسلویه-...
Translate this page
Apr 22, 2015 - دانلود فیلم عموهای فیتیله ای و صحبت های آن ها که آذری و ترک است · دانلود فیلم توهین و اهانت به ... 2 فیتیله |تصاویر کلیپ ویدئو · دانلود و جزئیات فیلم توهین فیتیله به قومیت ها چیست ؟ چه برخوردی از مجلس و مسولین صورت گرفت؟

اخبار روز - مجله اینترنتی برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/lastnews
Translate this page
بخش دیگری از ضبط هم به صورت مشترک در استودیو «ترانه» و استودیو «کنگان ... از سوی ایران، این بار مسولان شرکت هواپیمایی حتی تعداد هواپیماهایی که قصد فروش آن به ایران ... رییس سازمان صداوسیما با اشاره به برنامه «فیتیله ها» بیان کرد که رسانه ملی از خطای ..... محمدتقی رهبر، نماینده سابق مجلس و امام‌جمعه موقت اصفهان از برخورد‌های ...

پایگاه اطلاع رسانی رجا

www.rajanews.com/
Translate this page
اربعین مجلس روضه‌ای است که خود امام حسین(ع) برگزار کرده. ... مسئول امور بورسیه وزارت علوم با اخراج روز های اخیر اساتید از دانشگاه علم صنعت چیست؟ ... و رئیس جمهور قبل تر در رسانه ها چنان نقد شدند که رویای بازگشت به رئیس جمهور سلف اینها ... گفت: اگر از طریق رسانه توهین، افترا و نشر اکاذیب صورت گرفت این مسئله به اتحاد مردم ...

در «فیتیله» چه توهینی به آذری‌زبان‌ها شد؟ + ویدیو - سایت ...

tabnak.com/.../در-فیتیله-چه-توهینی-به-آذری‌زبان‌ها-...
Translate this page
1 day ago - بی‌تردید، بدون توجه به اینکه برنامه مذکور با چه رویکردی و برای چه گروهی ... امور مجلس و استان های رسانه ملی داشتیم، در این خصوص به صورت مفصل صحبت ... شده است، اقدام نادرست یک برنامه ساز در توهین آشکار به قومیت ها غیر از ایجاد .... فقط فیتیله نیست تو هر فیلمی پست ترین شغل ها و کلا آدم های بیخود با لهجه ...

واکنش استانداران آذربایجان شرقی ، غربی ، اردبیل و زنجان به ...

www.edalatgolestan.ir/.../22769-واکنش-استانداران-آذر...
Translate this page
واکنش استانداران آذربایجان شرقی ، غربی ، اردبیل و زنجان به برنامه فیتیله / از ... پیگیری های جدی مسئولین استانی اعم از استانداران آذربایجان شرقی ، غربی ، زنجان و اردبیل و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشان داد که در صورت همدلی و هماهنگی می توان به ... بعد از اتمام این برنامه اخباری مبنی بر توهین به قومیت ها آن هم قوم “آذری زبان” .
۹۴/۰۸/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
میلاد بهرامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی